شناسهٔ خبر: 17246 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دهه فجر؛

تحويل ۹۲ واحد مسكن مهر به متقاضيان در شهرستان نقده/ پيشرفت ۹۰ درصدی ساختمان ايستگاه راه آهن نقده

مسکن مهر ۹۲ واحد مسكن مهر در شهرستان نقده واقع در آذربایجانغربی آماده تحويل به متقاضيان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان آذربايجان غربي، مديركل راه و شهرسازي آذربايجان غربي در بازديد از پروژه‌هاي مسكن مهر شهرستان نقده گفت: همزمان با سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ۹۲ واحد مسكن مهر در شهرستان نقده به بهره‌برداري خواهد رسيد.

داريوش نصر بر شتاب در روند تحويل مساكن مهر به متقاضيان تاكيد كرد و افزود: مشكل تمديد اساسنامه تعاوني‌هاي مسكن مهر شهرستان نقده رفع شده است.

وي همچنين از آزادسازي معارض طرح ايمن‌سازي محور حيدرآباد- نقده خبر داد و گفت: طرح ايمن‌سازي محور حيدرآباد- نقده به طول ۴ كيلومتر و ۴۰۰ متر به علت معارض متوقف شده بود كه با مساعدت مسئولان اين شهرستان در روزهاي آتي شروع خواهد شد.

مديركل راه و شهرسازي آذربايجان غربي از طرح ساخت راه آهن مراغه- اروميه در شهرستان نقده بازديد كرد و از پيشرفت اجرايي ۹۰ درصدي ساختمان ايستگاه راه آهن نقده خبر داد.

نصر به اجراي عمليات ريل گذاري از سمت شهرستان مهاباد اشاره كرد و گفت: عمليات روسازي و ريل گذاري در قطعه نقده به سمت اروميه در حال اجراست.

مديركل راه و شهرسازي آذربايجان غربي در سفر به شهرستان نقده از اداره راه و شهرسازي شهرستان نقده و راهدارخانه حيدرآباد بازديد كرد و بر تجهيز راهدارخانه‌ها در راستاي خدمات‌رساني مطلوب به مسافران تاكيد كرد و خواستار ساماندهي فضاي اداري و تكريم ارباب رجوع شد.

نظر شما